nilssonjennipher

* everyone wants to feel like someone cares

Publicerad 2008-12-02 21:34:47 i VARDAG,

idag har jag varit till stallet & fått lite bättre kontroll på på kramsjukan jag led av igår. gastus är så himla gossig, mitt snoss. idag var en sån dag jag mer än nånsin ångrar att jag slutade hålla på med hästar. hade jag fortsatt rida, hoppa och träna hade jag ju kunnat vara lika bra som syrran är. och en egen ponny eller häst hade jag ju säkert också haft, som jag åkt runt och tävlat med.. tråkigt att ett intresse kan rinna ut i sanden så lätt. men ni vet ju hur det var när man var en liten tuffing. jag slutade när jag var 12, skulle fylla 13 och det var ju precis då man började bli "cool" och tuff, hästar var ju bara för töntar! man undrar ju vem som är töntig egentligen, som låter andras åsikter förändra ens egna intressen.. nåååväl, jag har ju iallafall hittat tillbaka till hästarna, och jag är ärligt talat väldigt glad för det, vem skulle annars dämpa mina mysbehov?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela