nilssonjennipher

* how do you feel, when he's inside you, and he cries

Publicerad 2008-12-22 15:46:32 i VARDAG,

ikväll när alla andra här i kalix kommun dricker sig fulla & går ut på hotellet ska JAG dra mig till TC och köra ett body pump pass och sen som avslutning även köra torso. duktig är väl bara förnamnet! tänk när ni andra fyllos vaknar upp med en rejäl baksmälla, säkerligen med lite ångest över vad som hänt under kvällen/natten och känner er som dåliga människor, DÅ NI, då vaknar jag upp med en härlig känsla i heeela kroppen - träningsvärk! så egentligen kanske det inte är så dåligt att vara 17!


eller vad fan.. vem försöker jag lura egentligen?! jag skulle mer än gärna vara en av dessa fyllon som vaknar upp med äcklig hang-over. men nejdå, jag får vackert lov att vänta ETT HELT ÅR tills dess. lucky me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela