nilssonjennipher

* if i just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Publicerad 2008-12-27 19:37:49 i VARDAG,

p-a-n-i-k är ett ord som väljer att hälsa på mig i nuläget. mest inför nyår, och mest för vad jag ska ha på mig! har inte den blekaste aning. och sen, vars ska man hålla hus?! alla "stora" högtider brukar ju ha som tendens att vara dom tråkigaste festerna, så jag hoppas att denna gång blir annorlunda.

det där med kläder förresten, på tisdag gör jag ett sista försök att hitta något. gav upp idén att beställa från nelly, lite dumt kanske, men det kändes mer eller mindre meningslöst. tråkigt men sant, jag gillade verkligen den klänningen! på tisdag ska i alla fall jag & mamma fara till finland o då MÅSTE jag hitta nåt, inte för att jag har allt för stora förhoppningar, men ändå..

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-12-29 21:45:25

fan ocksååå! vi måste börja prata mer ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela