nilssonjennipher

* if today was your last day

Publicerad 2008-12-11 15:39:03 i VARDAG,

förlåt för allt detta tjat om mitt hår men jag bara måste få klaga liiiite till, DET HAR INTE KOMMIT IDAG HELLER! nu börjar jag vara riktigt orolig att det faktiskt ligger ute efter E4;an nånstans och blir förstört. har det inte kommit tills imorgon måste jag ringa till tajmahal och fråga om dom har skickat det.. och säger dom att dom har gjort det måste jag ju ringa till posten och försöka få nån slags ersättning för det så jag kan beställa nytt! vilket elände det ska behöva bli bara för att man inte föddes med långt fint hår.

Kommentarer

Postat av: cajjo

Publicerad 2008-12-11 19:01:02

du har fått en utmärkelse, kolla min blogg ;D

Postat av: sandra

Publicerad 2008-12-12 09:31:56

kolla min blogg, du har fått en utmärkelse ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela