nilssonjennipher

* let me see your true colours

Publicerad 2008-12-09 20:59:50 i VARDAG,

 

reklamer som dessa får mig så himla glad! homosexuallitet är ett ämne jag verkligen bryr mig om, skulle någon låta mig prata om det så länge jag ville skulle jag förmodligen prata mig stum. jag har så mycket känslor rörande just detta, och hör jag någon säga att till exempel "fan vad bögar är äckliga, det är emot naturen att vara gay" osv. blir jag inte bara förbannad utan också ledsen! jag kan omöjligt förstå hur och varför människor kan tycka så? herregud, vi lever ju för helvete på 2000-talet, varför kan inte alla bara acceptera att det finns & förmodligen alltid kommer finnas folk som dras till folk av sitt egna kön?! vars någonstans ligger problemet med detta? skyll fan inte på fortplantningen för varje år föds på tok för många barn!

nä, nu är det nog bäst jag avslutar men allvarligt, ta er en funderare på detta..

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-12-10 07:41:36

ne ;s det var så lite som hade bokat in sig så jag far på 45 min spinning ist :D ska du?:)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-12-10 11:11:44

haha du är så söt :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-13 11:45:23

dessutom finns det homosexualitet i djurvärlden också,så visst äär det naturligt! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela