nilssonjennipher

* what is your fear?

Publicerad 2008-12-23 15:44:56 i VARDAG,



huh, just nu svider det som tusan i min näsa & mina ögon, har nämligen hållit på o färgat mitt löshår för tredje gången. blir det inte bra nu vet jag fan inte vad jag gör! kan ju inte precis skicka tillbaka det och att kasta bort det känns ju inte heller speciellt kul, gratis var det ju inte. så jag ber till någon högre makt att det händer något den här gången, så jag kan få det fastsatt i håret någon gång.

för övrigt så har jag, mamma & emelie varit i luleå hela dan, köpte dom sista julkapparna och hann även med att träffa på världens bästa andré! hur kul som helst. ikväll ska jag slå in lite julklappar, och sen bär det av till snutt för film o mys! imorgonbitti ska vi ut på hal is & åka skrillor. kan bli intressant.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela