nilssonjennipher

* i had a chance to stop the fight

Publicerad 2008-11-30 17:10:19 i VARDAG,

idag är det första advent, och jag brukar egentligen inte alls gilla varken julen eller det som hör julen till, men i år verkar det bli ett undantag, för jag tycker nästan det känns mysigt med jul och att tända ljus och sånt trams. julmat brukar jag heller inte tycka om, det enda jag äter från julbordet är köttbullarna, potatisen och lite lax men nu sitter jag och är sugen på just julmat! kors i taket, vad har tagit åt mig egentligen ?!


nu har jag precis sett färdigt "madagaskar - escape 2 africa" och den var sviiiinbra! åh, jag älskade första filmen & den här var nästan ännu bättre. första filmen har jag sett hur många gånger som helst & jag kan varenda replik i filmen, känns som att det kommer hända samma sak med tvåan också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela