nilssonjennipher

* and I'll take my clothes off, and it will be shameless

Publicerad 2009-04-27 09:42:00 i VARDAG,

måndag morgon, börjar med sovmorgon, & fortsätter med ett tandläkarbesök. usch, jag hatar att gå till tandläkaren. det är faktiskt en av mina allra största rädslor, löjligt men sant. kanske att jag borde söka fobi-hjälp? jag har ju en hel del! för att inte nämna fötter, getingar, långa naglar, insekter osv osv...

anyway, "robinson" i lördags var ju för jäkla bra! har aldrig skrattat så mycket som när jarmo tog fram immunitetsstatyetten i örådet. haha, man såg ju riktigt hur b.la christian höll på att svimma! in your face säger jag bara! & nina, hon har jag inte tänkt så mycket på tidigare, men efter det senaste programmet har jag insett att hon är en mycket intelligent tjej, så för min del får hon mer än gärna vinna. läs det här från hennes egna blogg, så får ni se att hon har en del att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela