nilssonjennipher

* are we ment to be angels falling, or do we live to survive?

Publicerad 2009-04-04 15:21:08 i VARDAG,

"marley & me" är VÄRLDENS sorgligaste film! jag har aldrig någonsin gråtit så mycket till en film. visst, den var väl ganska bra i början men slutet - USCH! nä vet ni vad, jag rekomenderar er att INTE se den, i alla fall inte om ni är känsliga. jag önskar att jag aldrig hade sett den, nu kommer jag gå runt med en klump i magen hela livet.. känns det som om inte annat. usch.. tacka vet jag komedier UTAN tragiska slut.
 

Kommentarer

Postat av: Ewe

Publicerad 2009-04-04 17:13:38

Ja det får vi hoppas på!

Du får terra dom på Tele, vore bra om du ringer till dom också ;)

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-04-04 17:16:19

Då är vi två som går med en klump i magen! Så jäkla sorglig.

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-04-05 17:05:47

men den var ju ändå bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela