nilssonjennipher

* be the spark, be the fire, set light on me

Publicerad 2009-04-16 21:22:57 i VARDAG,

jag tycker att alla som läser detta kan gå in på sandras blogg & läsa igenom det hon skrivit, för det hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit allt det där. exakt varenda mening tycks stämma in på hur jag själv upplever hela "bantingscirkusen". varför ska man göra något man uppenbarligen inte själv mår bra av, bara för att få en kropp som nu för tiden tydligen är "ideal", med inte ett uns fett på ens kropp? man ska svälta sig så när som på den yttersta gränsen, godis & annat existerar inte i ens värld. vad får man ut av detta egentligen? okej, stor eloge till alla er som orkar gå igenom detta, jag själv skulle aldrig ha sån självdiciplin. ett glatt humör, god mat & en helt normal vikt är i alla fall det viktigaste för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela