nilssonjennipher

* but I can't make you mine, it's impossible

Publicerad 2009-04-10 15:58:17 i VARDAG,

dag 1... avklarad, & det var faktiskt riktigt roligt på skotercrossen. innan vi for var jag lite halvskeptisk, eftersom snön fullkomligt öste ner! nåja, vi lät inte detta stoppa oss utan i full uteklädsel for vi till karlsborg & jag ångrar inte att jag for i alla fall. dock hängde jag inte med allt för mycket i själva tävlingen, utan jag tyckte det var roligare att stå och prata & svammla med allt folk som kommit dit! någon sa däremot till mig att det var emil öhman som hade vunnit hela skiten, så då vet ni ju det också, om någon var intresserad av att veta det.

dag 2... inleds alldeles strax med en skön dusch, sen ska jag ringa & flirta med heidi och få henne att komma och sminka sig här hos mig, jag tycker det är förskräckligt trist att göra det helt själv. efter det ska vi till amanda som bjuder på födelsedagskalas med allt vad det innebär! JUSTE, om någon som läser min blogg vet av någon rolig fest ikväll kan ni ju höra av er! ses vi i dimman ikväll månne...?

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela