nilssonjennipher

* each day is a gift and not a given right

Publicerad 2009-04-14 13:31:15 i VARDAG,

tror jag för tillfället upplever världens möjligen längsta dag. väcktes redan klockan kvart över 7 av min älskade katt (som just i det tillfället inte var det MINSTA älskad) och sen dess har jag suttit på min blekfeta röv & gjort exakt
i-n-g-e-n-t-i-n-g.

- facebook funkar ej
- pixbox är extremt tråkigt
- ingen har uppdaterat sin blogg
- & till råga på allt vägrar sims fungera.


jo juste, som grädde på moset har jag dessutom läst ut min älskade "den som älskar något annat". tur att mamma köpte hem en bok till mig från stockholm. nu återgår jag till soffan, hoppas att denna bok är lika bra.

Kommentarer

Postat av: Sassa

Publicerad 2009-04-14 13:50:44

du måste snart fixa en ny design till mig ;)

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-04-14 15:08:52

Stackare! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela