nilssonjennipher

* face down in the dirt she said "this doesn't hurt"

Publicerad 2009-04-22 14:23:02 i VARDAG,

när det är såhär, att allt känns lätt & att allt går som på räls, kan man göra annat än att älska livet?

känner mig otroligt livfull för tillfället, fult ord, men jag hittar inget annat som kan beskriva mig bättre just nu. jag har slutat se allt från den "dåliga" sidan. nu försöker jag, istället för att hitta fel på saker, hitta ljuspunkter i våran annars rätt gråa vardag - & tro mig, livet blir så himla mycket bättre på det här viset! dessutom tror jag att jag är en trevligare person nu än vad jag har varit tidigare.

vad allt handlar om är egentligen bara att acceptera sitt liv tror jag. jag har accepterat att jag nog aldrig kommer bli lika smal som jag skulle vilja, jag har insett att mina betyg är helt okej & jag orkar inte stressa upp mig över ett G i mina betygspapper längre. jag har accepterat att jag nog aldrig kommer räknas till skolans sötaste tjej, men jag är nöjd ändå.

livet är ju så mycket mer än bara det materiella & det ytliga. jag har världens bästa vänner, världens bästa familj, världens bästa lärare & inte minst världens bästa pojkvän. och vet ni? det är NI som gör mig till denna lyckliga, livsglada tjejen!

without you I'd be nothing! ♥

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-22 14:47:56

bra skrivet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela