nilssonjennipher

* face to face, I'm a hopeless case

Publicerad 2009-04-13 14:27:58 i VARDAG,

på lördagmorgon vaknar jag, sätter mig upp i sängen & känner baksmällan smyga sig på. tänker inte mer på det, utan går runt i nån timme och mår lite småilla. får i mig en portion med köttbullar & makaroner och efter detta vänder mitt illamåeende. TRODDE JAG JA! vid 3, 4 på eftermiddagen kommer illamåendet tillbaka & det håller i sig hela kvällen, men jag tror såklart att det har samband med att jag drack kvällen innan..

...fel av mig igen! klockan 3 på natten vaknar jag, känner spyan stå mig upp i halsen (känsliga läsare, SLUTA LÄS HÄR!) och ja, resten kan ni ju lista ut själv. hur som helst, mellan klockan 3 & klockan halv 8 på morgon har jag spytt allt som allt.. 7 gånger. ringer & gråter till min käre mor, halvt i chock eftersom detta var min FÖRSTA magsjuka i HELA mitt 17-åriga liv! tro det eller ej, men jag har ALDRIG någonsin spytt helt nykter. klockan 11 kommer pappa och hämtar mig, i bilen hinner jag tuppa av några sekunder & väl hemma ligger jag i sängen från klockan.. halv 12 till 8 på kvällen, helt utmattad. min frukost/lunch/middag blir under dagen 2 hårdbröd smörgåsar! wiho, så lite har jag aldrig förr ätit, så gissa om jag var hungrig i morse då jag vaknade?! usch, magsjuka är en sjukdom jag helst aldrig mer vill uppleva, fyfan vilken pärs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela