nilssonjennipher

* hur kan nån tro på evig kärlek, hur kan nån tro på den nu?

Publicerad 2009-04-06 20:20:32 i VARDAG,


visst, jag höll på att dö mer än en gång under min löprunda, & min kondition suger, men OJ vad skönt det känns nu efteråt! att jogga har aldrig varit min starka sida,  men efter ikväll ska jag verkligen ta tag i det, för det är ju hur skönt som helst bara man väl tar sig iväg. tjoho. dessutom körde jag ett "mini-tors"o pass när jag kom hem, så nu är magen öm som en... äh, jag vet inte vad - öm är den då i alla fall. men det är bra, då vet man ju att det tagit där det skulle.

nu väntar lite mat & sen duschen, efter det ska jag fördriva tiden med att läsa världens bästa karin fossum, "den som älskar något annat" i väntan på att älski kommer. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela