nilssonjennipher

* I wanna be rich, and I want lots of money

Publicerad 2009-04-29 15:47:25 i VARDAG,

precis som jag lovade er kommer en bild på mig & håret som det ser ut för tillfället, eftersom jag alltid håller vad jag lovar! nästan iallafall. idag har jag köpt mer blondering, så imorgon ska jennifer w förhoppningsvis hinna göra mer slingor. & nej, jag ska inte bli helblond, bara ljusare än vad jag är nu! känns så tråkigt att vara jättemörkhårig när sommaren börjar komma. till hösten kommer jag säkert färga tillbaka mitt brun/röda igen ska ni se.
 


imorgon är det ju som bekant valborgs, och efter mycket om & men blir vi alla tjejer samlade! jag har haft näst intill magknip i flera dagars tid, eftersom jag velat fram och tillbaka, om jag skulle stanna i töre eller fara till kalix. men, nu har ju allt som sagt löst sig & det landade i töre till slut. nu måste jag bara flirta lite med mammsen och få henne och pappa ut ur huset, eftersom planen är att vi ska vara här och grilla nåt gott. tror och hoppas på en kanonkväll! vilket ju inte borde bli så svårt, med tanke på att alla mina favvotjejer är samlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela