nilssonjennipher

* I'm still standing for hope and glory, I'll be fighting for my love story

Publicerad 2009-04-08 22:34:16 i VARDAG,

2008/2009 års SM-guld vinnare blev ju som ni säkert redan vet färjestad, sveriges enligt mig FULASTE lag! inte bara utseendemässigt, utan också på deras spel. tycker inte om dom för 5 öre, så för mig hade gärna HV fått vinna istället.

när jag ändå har kommit in på hockeyämnet kan jag ju få tjata lite grann om linkans kontrakt (icke kontrakt?!) kanske inte är riktigt dags ännu att få panik över att han inte tecknat nytt kontrakt, men snart kommer jag börja bli riktigt orolig. han har ju pratat om att sticka från djurgården, att försöka satsa på karriär i ryska ligan bla, men eftersom han inte kom lös från dif's kontrakt förra året blev det inget. kanske far han i år isället, när han nu står utan kontrakt helt & hållet? hemska tanke! nä, om du nu läser detta, fredrik bremberg, STANNA! djurgården skulle aldrig vara djurgården utan dig..

PÅSKHELG på ingång,
vilket innebär fest! imorgon skotercross, något nytt för mig. ska bli kul med något annorlunda för en gångs skull, även om skotrar, utevistelse & snö inte är någon av mina starka sidor & så. men med rätt folk tror jag säkert att det blir skojj! på fredag ska vi fira amanda som ju fyllde år förra veckan, så vi börjar hemma hos henne med gó mat och alkohol, vars det bär av sen för min del är fortfarande ett mysterium.

nä hörrni, nu ska jag krypa ner i soffan med älski. ska försöka komma i säng rätt tidigt så jag orkar upp imorgon bitti, jag har planerat in en springrunda innan lunch. hmm, kan bli intressant att se hur bra jag håller det löftet. långt inlägg, så guldstjärna till er som orkat läsa igenom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela