nilssonjennipher

* love is my drug, she's my heroin

Publicerad 2009-04-27 16:43:17 i VARDAG,



tandläkaren var det ja.. men för en gång skull slapp jag komma ut ur rummet störtlipandes! inte en ynka liten tår kom från mina ögon, och då fick jag känna mig duktig. dessutom hade jag inte ett enda hål, eller ens början till hål, & det mina vänner tillhör INTE vanligheterna.

tandläkaren: "vad bra att du använder tandtråd, det syns på dina tänder!"
jag: "ööuhm.. jaha?" (eftersom jag aldrig använt tandtråd mer än då tandläkaren gjort det på mig)
tandläkaren: "ja, jättebra! fortsätt använda det så slipper du få hål mellan tänderna"
jag: "öööh.. okej"

så kan det gå. sen har jag också fått ventilera ur mig lite ilska gentemot min klass på utvecklingssamtalet. skönt, nu känner jag mig ett par kilon lättare. dock kommer alla dessa kilon komma tillbaka redan imorgon, då jag kliver in i vårt klassrum & inser att det inte blivit ett dugg bättre stämning. sommarlovet ska bli så sjukt skönt, då slipper jag gå och vara irriterad halva dagarna. ett år kvar, känns... tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela