nilssonjennipher

* say hello to darkness, goodbye light

Publicerad 2009-04-24 17:46:01 i VARDAG,

för ett par dagar sen gick jag förbi fotbollsplanen här i töre & såg när a-laget hade träning. som ni kanske inte vet har jag spelat fotboll ett par säsonger, men slutade för 3 somrar sen pga måna anledningar, bland annat mina skitknän som vägrade låta mig ha träning/match utan att ha sjukt ont, vårat lag som aldrig hade någon seriös träning & en massa annat. hur som helst, när jag gick förbi denna plan blev jag otroligt sugen att ta upp fotbollen igen! bara känslan av att springa efter en boll, skjuta och dribbla, ååh! luckily for me känner mina vänner precis samma sak, så i sommar ska vi starta upp "töre sk", och ha någon enstaka träning i veckan bara för att ha kul! så imorgon ska jag med mamma och köpa nya fottisdojjor eftersom jag, smart nog, har kastat bort mina gamla läderskor á ca 1100 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela