nilssonjennipher

* start spreadin' the news, i'm almost gone

Publicerad 2009-04-04 22:37:30 i VARDAG,

FYFAN, LIVET ÄR JU BARA FÖR UNDERBART VISSA GÅNGER! gick bara av en slump in på pdol's hemsida, och vem tror ni ska vara där och uppträda?! HARDCORE SUPERSTAR!!! som jag har väntat! jag blev helt i exstas, adrenalinet bara pumpade runt i mig. låter kanske löjligt, men åååh...! mitt favvoband, som jag har velat se sen första gången jag lyssnade på dom! ÄNTLIGEN. pricken över i;t skulle ju bara vara om backyard babies skulle komma också. lite väl mycket önsketänkande kanske.. hur som helst så är jag mer än nöjd med HCSS! nu vill jag att det ska bli 25 juli.

Kommentarer

Postat av: Ewe

Publicerad 2009-04-05 09:00:16

Vi får hålla tummarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela