nilssonjennipher

* the warmth I feel beside me is slowly fading

Publicerad 2009-04-05 19:20:26 i VARDAG,



precis som jag hade förväntat mig var "robinson" jättebra igår. dessutom åkte väl rätt person ut också, för vad jag har förstått ville hon själv åka ur. däremot vill jag mer än gärna att christian ska åka ut nästa gång, han måste ju vara världens mest negativa människa. allt han pratar om är ju om hur dåligt allt på ön är, hur dåliga alla andra är osv. men han själv då?! som  till exempel igår på pristävlingen, rafael var ju hur bra som helst. och sen när dom förlorade gjorde christian inte annat än klagade på honom, fast han själv inte gjorde ett skvatt under tävlingen. nä, ut med han!

nu ska jag spela lite sims i väntan på att älsko ska skruva färdigt i garaget nån gång, så han kan komma hit & goas med mig istället! idag har jag köpt hårfärg så nu ska jag försöka övertala honom att få färga hans hår ikväll. hur som helst ska vi mysa ner oss i sängen, kanske äta nåt gott, & se nån bra film.


världens finaste kille, jag är så glad att jag har dig baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela