nilssonjennipher

* there's something I feel I need to say

Publicerad 2009-04-01 16:29:29 i VARDAG,



JAG HAR ÄNTLIGEN SÖKT JOBB! känner mig flera kilon lättare, nu hoppas jag bara att jag får nåt av dom jobben jag sökt. däremot har jag inte så himla höga förväntningar, eftersom jag är ute i senaste laget. men hoppas gör jag då i alla fall, för jag vill ha sommarjobb! nu är jag less att leva på mamma & pappas pengar, det skulle vara skönt att tjäna några tusen och kunna lägga undan lite till varje månad så jag slipper leva som en lus i slutet. & sen har jag ju kanske en utlandsresa att se fram emot nån gång längre fram till hösten.

Kommentarer

Postat av: Sassa

Publicerad 2009-04-02 11:54:38

duktigt!:) om jag ändå vore som du och alla andra!

Postat av: Ewe

Publicerad 2009-04-03 19:05:05

Var har du sökt jobb? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela