nilssonjennipher

* tonight, I do what I want, cuz I can

Publicerad 2009-04-17 14:28:09 i VARDAG,

äntligen fredag! inte för att min skolvecka varit speciellt lång eller tung, men helg är alltid lika skönt. har inte planerat ett endaste dugg inför denna helg, & det känns skönt. eller förresten, robinson är ju ett måste! men där tar också min planering slut, för en gångs skull. oftast brukar man ju redan på tisdag eller onsdag ha hela helgen färidigplanerad men inte denna gång.

joggingrundan igår gick för övrigt hur bra som helst igårkväll! lite konstigt det egentligen, eftersom jag för det första inte sprungit sen förra tisdan, sen drack jag både torsdag & fredag, och dessutom har jag ju legat nerbäddad i sängen med KRÄKsjuka 2 dagar också. hoppas det går lika lätt nu, för jag tänkte byta om och fara ut en sväng.

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-04-17 15:04:13

Kan du förklara för mig hur du kommer dig för att fara ut och jogga? Jag behöver lite hjälp med det ;D haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela