nilssonjennipher

* you are my sweetest downfall, I loved you first

Publicerad 2009-04-15 18:43:57 i VARDAG,

nu tänkte jag bjuda er på massa bilder från blandade tillfällen. jag blir alltid så glad när jag ser på bilder som dessa, & jag inser för en stund hur lyckligt lottad jag är i livet. lots of love till alla er som finns i mitt liv, utan er vore jag noll. jag hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er, även om jag vissa dagar beter mig som en tjurig 3 årig, gärna rättar till er om ni säger något fel, svär på tok för mycket, bestämmer för mycket, osv osv. för mig är ni hela världen! älskar er! ♥

               

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-15 20:41:18

så sött! man borde påminna sina vänner oftare hur mycket dom faktiskt betyder för en :)

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-15 20:41:28

så sött! man borde påminna sina vänner oftare hur mycket dom faktiskt betyder för en :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-04-15 22:25:58

Gulligt ;D

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-16 21:15:55

precis! ingen annan tänker på det än en själv, plus att livet tappar mening om man aldrig kan njuta och må bra. det så får mig att må bra är godis och mat så varför ska jag inte få äta då? ;D som sagt, nyttigt på veckorna, då skadar inte helg snask!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela