nilssonjennipher

* but what if you unlock the gate that keeps your secret soul

Publicerad 2009-08-20 15:23:14 i VARDAG,

hade planerat att åka med amanda till luleå imorse, men smart som jag är slår jag av alarmet & vaknar 10 minuter innan bestämd avfärd. eftersom hon hade tandläkartid kunde hon ju inte direkt vänta på att jag skulle bli färdig, för alla vet att det tar sin lilla tid... hur som helst, bestämde mig för att åka buss istället. fick snabbduscha & hann nätt och jämt föna håret innan jag fick halvjogga ner till busstationen. hoppade av i råne, och satt mig i väntrummet & passade på att sminka mig, haha.

har köpt en kofta, underkläder, hårfärg & annat småtjafs. nu ska jag plocka ihop lite i rummet & sen tänkte jag sätta igång och göra några bloggdesigner på folks förfrågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela