nilssonjennipher

* cause you can't handle me

Publicerad 2009-08-17 13:04:51 i VARDAG,



... jag börjar gilla kisse så mycket att jag bestämmer mig för att härma ALLT hon gör! alltså, jag blonderar håret, köper rosa mjukis-dressar stup i kvarten, bokar tid på stureplanskliniken & gör mina läppar precis som hennes. sen avslutar jag varje blogginlägg med hennes klassiska "I know you love to hate me"...

... jag slutar följa elitserien & börjar istället hata hockey. tycker att djurgården är ett "jävla fjoll-lag" och att fredrik bremberg är en riktig kärring på isen....

... jag hittar en ny hobby - online-spel! jag spelar dagarna i ända, och slutar helt och hållet med att höra av mig till mina vänner. bingolotto och keno blir också en höjdare i livet.


en riktig mes...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela