nilssonjennipher

* don't know how it happen, but I know it feels so damn good

Publicerad 2009-08-16 22:23:04 i VARDAG,

efter en dag som ett vandrande lik sitter jag bara och riktigt.. längtar efter att få lägga mig i sängen & sova! är helt slut i skallen. somnade vid två-tiden igår och 06.12 ringde min väckare = lagomt pigg jennipher. blev mutad av min käre mor att ta hennes stalljour, och såklart man ställer upp (vem gör inte det för pengar liksom?)

resultat = rekordmånga gäspningar under dagens lopp


ikväll har jag varit hos amanda och sett film med henne och fanny, och nu sitter jag och inväntar baby som är på väg. kan lova er att jag kommer slockna direkt jag lägger mig under täcket, kul tjej va? jag börjar nog bli för gammal för att ens dricka, kanske att man lägger den karriären på hyllan ett tag? låter ju rätt vettigt med tanke på att jag ju tänkt börja träna.

FÖR ÖVRIGT... så ska jag imorgon ringa & boka tid för att sätta i löshår. åh, fan vad jag längtar! ni vet inte hur jobbigt det är att alltid känna sig ful i håret, nästan naken utan sitt löshår. för att man ska kunna känna sig fin måste man hålla på och sätta i det varje dag. nog för att det är dyrt & sliter på mitt hår är det så sjukt värt det. får ju min lön den 25:e, ska försöka få tid samma dag, eller bara någon dag efter. eftersom jag nog mest troligt redan har fått sålt mitt andra hår! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela