nilssonjennipher

* white trash beautiful, there's something you should know

Publicerad 2009-08-28 14:43:50 i ,

vär väldigt länge sen jag tog mig tid att pilla ihop en "hiss&diss"-lista, så tänkte bjuda er på en nu.




1.) kissies.se
måste låta henne vara 1:a för andra gången på min lista, eftersom jag förvånas varje dag över hur klyftig hon faktiskt är. folk som stör sig på henne eller tycker att hon är en överdriven fjortis osv, kan ju inte fatta vad ironi är...? läs denna artikel så förstår ni vad jag menar!

2.) utlandsresor
tänk er själva hur underbart det är; bara ligga på stranden en hel dag, dricka goda drinkar, bli BRUN, och bara ha det allmänt skönt i en veckas tid. kan hända att det kostar, men det är det helt klart värt om ni frågar mig.


1.) katrin zytomierska
alltså seriöst, hon är typ 30 år och sitter och snackar skit i TV om "småtjejer" i min egen ålder. kan vara världens mest avundsjuka människa. eller förresten, mest patetiska är kanske rätta ordet.

2.) träningsvärk
visst är det väl kul att känna att man gjort någonting bra, men när magen är så öm att man knappt kan hosta känns det bara.. jobbigt.

Kommentarer

Postat av: Angelika

Publicerad 2009-08-29 07:49:08

Hej! Fått mitt mail? :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-08-29 15:07:46

Stort tack för headern ;)

Blev jätte nöjd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela