nilssonjennipher

* goodbye my almost lover

Publicerad 2009-08-12 09:28:28 i VARDAG,

filmen var svinbra! har aldrig skrattat så mycket till en film tidigare, den var till & med roligare än borat, och alla ni som känner mig vet att jag <3 borat. måste lätt se den igen, sjukt rolig.

kul vädret är idag! not. jag slutar tidigt idag, & känner mig lite sugen på att göra nya bloggdesigner! någon som vill ha en ny? skicka ett mejl till [email protected] så fixar jag den under eftermiddagen! helt gratis såklart.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-12 12:10:47

Okej, skickar ett mejl under dagen :)

Postat av: malin henriksson

Publicerad 2009-08-12 14:33:22

fråge stund på min blogg! =) Alla måste fråga ngt! (hh) anonymt eller inte, spelar ingen roll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela