nilssonjennipher

* he lights a cigarette, his eyes half open

Publicerad 2009-08-30 12:50:53 i VARDAG,

egentligen borde jag inte sitta vid datorn just nu, utan jag borde vara i full färd med att packa min resväska (nej, jag har fortfarande inte börjat!) jag hittar på tusen olika ursäkter för att slippa ta tag i skiten, inte allt för smart. ska nog be mamma komma & hjälpa mig så det går liiite lättare i alla fall.

igår var jag & mamma till luleå. hittade inget annat än en svart klänning & en t-shirt. fast det var lika bra, eftersom jag känner mig allt annat än rik för tillfället. efter luleå for vi en sväng till stallet, jag red, & gastus var hur fin som helst. sen var det raka spåret hem, duschade osv och så for jag till kalix på bio med jennifer & anna. vi såg den nya beck, och jag måste säga att jag inte var allt för imponerad faktiskt.. den var väl ganska bra, men väldigt olik hur alla andra beck-filmer brukar vara. senare på kvällen for jag till john & var och jyrade på med han och totti hela kvällen.

nu ska jag kolla runt lite till på internet innan jag börjar med packningen. bjuder er på en SJUKT bra låt, gammal som gatan men jag lessnar aldrig. fullkommligt älskar den! ♥



white trash beautiful, trailor park queen
She slings hash at the diner from 11 to 5
she married a boy from school, thought he was oh so cool
but all he can do for money is drive
out late haulin' freight on Interstate 5, prayin' he'll see home before his baby arrive

white trash beautiful, there's something you should know
my heart belongs to you
and you coulda found a better guy
I'll love you till the day I die

I swear to God it's true
I'm comin' home to you
I'm comin' home to you girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela