nilssonjennipher

* I got my first real six-string, bougt it at the five and dine, played until my fingers bled

Publicerad 2009-08-02 19:25:52 i PARTY,

nu är helgen redan över, fasen så fort den har gått! blev inte riktigt som jag tänkt mig, eftersom jag fick PÅ TOK för mycket alkohol i mig under fredagen. vaknade upp på lördagmorgon - full, det första jag får göra är att spy. härligt. lyckas sen få i mig två mackor, men de kom upp lika snabbt. har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! låg på soffan exakt hela dagen, sen vid 5 tiden tryckte vi i oss pizza. mådde fortfarande skit, så jag höll på att vela fram och tillbaka om jag skulle följa med ut eller stanna hemma nykter. blev peppad att följa, så jag tvingade mig in i duschen. sminkade mig, fixade håret osv, allt för att dra skjuta upp eländet med att öppna första ölen. kände efter första klunken att "det här kommer aldrig gå", tvingade ändå i mig ett par stycken. till slut fick jag ge upp, jag lämnade över allt roligt till resten av brudgänget och själv for jag med linus & fördrev tiden tills det var dags för avfärd hemåt. vi svängde förbi statoil, köpte chips, godis och en dricka, sen blev det soffan hela kvällen också. tråkigt, men what to do?!

fredagen i alla fall var s-v-i-nKUL! tog mig in schlagertältet med jenny & mari, blev bjuden på gratis öl & champagne hela kvällen. inte konstigt att jag mådde som jag gjorde på lördagen.. skyller ALLT på denna förbannade gratis-champagne! kommer aldrig mer vara så dum så att jag dricker det igen - never ever. måste i alla fall tacka mina tjejer för en väldigt lyckad vistelse i luleå, trots att den var tvungen att sluta så trist för min del. nu är det bara börja ladda om till nästa år!

(mer bilder finns på facebook & pixbox)

 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela