nilssonjennipher

* just because I'm losing, doesn't mean I'm lost

Publicerad 2009-08-23 16:03:27 i VARDAG,

har nog fått vara med om den mest o-händelserika helgen på mycket länge. men jag klagar faktiskt inte, det här har jag behövt. att bara sitta instängd och umgås med tjejerna som betyder mest av allt. tack jenny, amanda, fanny & jennifer för att ni lyssnat, torkat mina tårar och fått mig att må så mycket bättre. ni är guld, allihopa.

då jag tvekat på mitt beslut har ni fått mig att tänka om en extra gång. utan er skulle jag ha gått under. en sån här sak är aldrig lätt, men bördan blir så mycket lättare då man får dela den med någon.
speciellt <3 till jenny & jennifer, bara för att.. ni är ni! och för att ni två suttit i exakt samma båt som jag gör, och för att ni säger så bra saker som jag verkligen kan ta som stöd.

 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela