nilssonjennipher

* oh, this is the start of something good, don’t you agree?

Publicerad 2009-08-27 17:32:39 i VARDAG,

nu har mitt liv börjat kännas "som vanligt igen", även fast det är allt annat än just vanligt. kommer såklart ta ett tag att vänja mig med denna förändring, men nu känner jag verkligen att jag gjorde rätt val. att vara helt själv, att få ha riktig ensamtid är viktigt, och sånt är väldigt lätt att glömma bort. har varit så fast i mina gamla vanor & rutiner att jag inte hunnit känna mig riktigt solo nån gång under det senaste året. jag säger inte att detta har gjort mig olycklig, för det har det verkligen inte. har haft två av mitt livs bästa år tillsammans med dig, och jag menar det verkligen. men jag tror att alla förr eller senare kommer till en punkt i livet då de måste stanna upp ett tag, och bara få vara själv. och det är precis där jag befinner mig i nuet. både du & jag kommer gå vidare, förr eller senare. vi kommer hitta nya respektive och bli lyckliga tillsammans med dem.
 
everything in life happens for a reason.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela