nilssonjennipher

* sticks and stones can't break my bones but you can allways hurt me inside

Publicerad 2009-08-05 18:14:25 i VARDAG,

sånna här dagar är det verkligen skönt att man är ledig från jobbet. igår for jag med älski och hans vänner ut till stranden på storön och låg där och pressade nån timme, och idag har jag legat ute i princip hela eftermiddagen. har till & med vågat mig på sommarens första dopp! sjukt skönt, och betydligt varmare än jag hade förväntat mig. är sugen att fara en sväng nu också, att först gå på en powerwalk och sen svalka sig i sjön.. låter som en bra idé i mina öron, så jag tror jag kör på den.

efter prommisen + doppet måste jag ta tag i det här med packningen. jag brukar alltid ha gjort bort sånt flera dagar i förväg, och nu har jag inte känt den minsta tillstymmelse till stress. har inte ens skrivit packningslista! nä, nu måste jag sätta lite fart.

PS. jag h-a-t-a-r getingar. har hunnit tokgrina & haft panik idag för att ett äckel kom in i köket just efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela