nilssonjennipher

* the curls touchin' my face, now I can fly

Publicerad 2009-08-27 18:34:31 i VARDAG,


skolan har dragit igång på riktigt nu, har gått efter schemat både idag & igår. hade sovmorgon imorse, men kände för att vara duktig så jag åkte ändå in med tidiga bussen & gymmade en timme med jennifer w. var faktiskt riktigt skönt, och jag brukar vara skeptisk till att just gymma. gick dock lite tungt eftersom jag inte hade ätit någon frukost, vilket jag i & för sig inte gjort på hela veckan, konstigt nog. vet inte vad det är med mig . förr var frukosten dagens bästa mål enligt mig, men nu börjar jag bara må illa vad jag än funderar på att äta? skumt.

hade tre lektioner idag, och slutade ungefär kl 3. for hem dirr med bussen, satt mig här & här har jag suttit sen dess. ikväll ska jag försöka ta mig ut på en promenad, behöver rensa hjärnan på en massa tankar. sen ska jag börja kolla igenom min garderob & kanske packa lite smått.
kan inte riktigt fatta att vi åker på 3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela