nilssonjennipher

* there is no time for us, no time for us

Publicerad 2009-08-11 15:18:10 i ,

för att undvika att min blogg blir en trist blogg med bara en massa text om vad jag gör på dagarna tänker jag nu göra små förändringar. till att börja med kommer jag sortera upp mina inlägg i olika kategorier, så det blir lättare att titta tillbaka på gamla inlägg. sen kommer jag också börja med så kallade "hiss och diss-inlägg" som jag har sett att många bloggare gör nu för tiden. så, här kommer premiären. hoppas ni tycker om min idé! hjälp mig gärna med mer tips om hur jag kan göra min blogg ännu bättre, är öppen för förslag.


1) http://kissies.se.
vad ska jag säga? tjejen är klockren! visst, hon kanske beter sig lite väl omoget för att vara 18 år gammal, men hjärna har hon iallafall. hon har kommit på ett eget sätt & en egen stil för att tjäna pengar, och i must say att jag gärna skulle ha hennes "jobb". tänk att tjäna tusentals kronor i månaden på att skriva några rader varje dag!

2) augustivädret.
till och med vi här uppe i norrbotten får ta del av en riktig sommarvärme för en gångs skull! mer sol åt folket!

3) höstkläder.
hur mycket jag än gillar sommaren så finns det inget mysigare än att köpa höstkläder. stora, mjuka koftor + snygga, slitna jeans + en söt mössa & en sjal = HIT!



1) skolstart.
tycker alltid att sommarloven går för snabbt, & i år har inte varit något undantag - tvärtom! jag tycker denna sommar har gått om möjligt ÄNNU snabbare än vad det tidigare gjort. att jag sen inte kommer hinna ha något sommarlov gör ju inte saken bättre...

2) min obefintliga bränna.
fyra ord räcker - jag är INTE läcker. måste ta tag i det här med solarie snarast! folk börjar nog snart jämföra mig med.. nåt riktigt vitt, som.. snö till exempel. och vem fan vill bli jämförd med snö?! hell no, solarie it is.

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2009-08-11 15:23:00

Bra med "hiss och diss"-inlägg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela