nilssonjennipher

* I'm tired of using technology, I need you right in front of me

Publicerad 2009-08-13 11:18:19 i VARDAG,

godmorgon på er, här sitter jag lite sådär halvt nyvaken. har precis fått i mig frukost och nu sitter jag och funderar på vad dagen har att erbjuda. vädret är ju trots allt helt okej, och med tanke på vad jag skrivit tidigare borde jag väl kanske byta om till bikini och lägga mig ute & försöka få bukt med det problemet? sen är jag också. tro det eller ej, sugen att fara ut och jogga (!) eller åtminstonde gå ut på en riktigt långprommis.

för övrigt börjar jag ibland tvivla på min hjärna, efter två nätter på rad med äckliga mardrömmar tog ändå drömmen jag hade i natt priset - jag var tillsammans med jonte hedström. jonte hedström! fattar ni?! kanske är det dags för mig att uppsöka psykolog..


svärmorsdrömmen nr 1...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela