nilssonjennipher

* we look so good, we look so good together

Publicerad 2009-08-12 20:37:10 i ,

nu tänkte jag bjuda er på ännu en "hiss&diss"-lista. kom gärna med egna tankar eller kommentarer sen, sånt är alltid kul att läsa.


1) brüno
jag skrev ju tidigare om att den var svinbra, och jag skriver det igen. har aldrig suttit i en biosalong och skrattat mig igenom en hel film. till alla er som inte har sett den - se den! ni kommer inte ångra er.

2) bloggbråket
seriöst, hur kul är det inte att följa bråket mellan amir, kissie & paow?! det är ju inte direkt snälla saker de skriver om varandra! okej att paow och kissie bråkar, men jag menar - amir var ju nyss kissies BFF?


1) svininfluensan

(hypokondriker som jag är) är jag svinrädd för att åka på skiten. känner mig faktiskt lite krasslig. jag hostar, nyser & har ont i halsen titt som tätt. kanske är det dags för mig att uppsöka läkare...?

2) sommaruppehåll
med detta menar jag först och främst uppehållet av världens bästa serie - desperate houswives försås! längtar som ett tok tills det börjar komma ut igen. och who can blame me, det är ju nåt så otroligt bra.

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2009-08-13 11:51:48

håller med, DH borde dra igång, NU..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela