nilssonjennipher

* you'd better die young baby

Publicerad 2009-08-08 16:05:13 i VARDAG,

egentligen har jag ingen lust att skriva, men bjuder ändå på en snabb update härifrån stockholm. vädret är kanon, maten kanon, shoppingen kanon, hotellet kanon, sällskapet kanon. alltså har vi det hur bra som helst. för tillfället befinner vi oss inne på rummet, älsk har precis kommit ur duschen & jag är precis påväg in. för en gångs skull har jag faktiskt lyckats hålla i mina pengar hyfsat bra, vilket är ovanligt om man heter jennipher nilsson vill jag lova, haha. har köpt 3 par jeans, 2 t-shirtar, 2 tröjor, 3 linnen, 1 väska, 1 klänning, underkläder & 1 midjebälte. nu fattas bara skor! är grymt sugen på ett par svarta vanliga converse, är nästan säker på att det slutar med ett köp.

igår kväll blev det bara att ligga i sängen här på rummet & ta det lugnt. båda två var jättetrötta och hade ont i fötterna så vi gick bara ut och åt middag på en kina-restaurang och sen blev det mys. ikväll däremot ska vi på grönan, och det ska bli kul. sommarkrysset är ju ikväll, inte för att det skulle vara med några bra artiser, men det kan ju ändå vara kul att se. nä, nu ska jag hoppa in i duschen & börja göra mig klar så vi inte blir allt för sena. uppdaterar eventuellt imorgon, annars skriver jag mer på måndag. har inte hunnit knäppa nå bilder, ska försöka hinna med det ikväll också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela