nilssonjennipher

* bussen här utanför går ingenstans

Publicerad 2009-12-10 14:51:13 i VARDAG,

kom just hem efter att ha varit i kalix hela förmiddan med fanny & amanda. var in på banken, fick lite åldersnoja och tvingade med amanda som min "mamma", lyckades ändå på egen hand fixa ett vuxenkort! medan vi satt och väntade började jag rabbla upp platser jag aldrig varit till utan att ha min mamma med mig; banken, tandläkaren, vårdcentralen.. och amanda avbröt mig och sa; "jennipher, nu får du ju ta och växa upp". kanske stämmer ändå. för nu är jag ju enligt alla papper vuxen & ska tydligen klara mig själv. fast jag känner mig fortfarande som 15 och kommer nog alltid ta med mig mamma då jag ska nånstans, typ.

hur som helst, efter banken gick jag och köpte nytt schampo & balsam hos frisören. fick med mig tigis "dumb blonde" (!) ja, fast hon jag köpte det av sa att namnet egentligen inte stämmer, att alla som har färgat hår kan använda det. så får väl lita på det då. för blond kan hon ju inte ha trott att jag är direkt, haha!

 

vidare därifrån till kina & åt svingod lunch, kyckling i currysås. åt tills jag höll på att spricka, sen förflyttade vi oss till solariet och stekte lite fläsk 25 minuter, och avslutningsvis gick vi på coop för fanny skulle storhandla till familjen. & ja, nu när jag här. luktar otroligt illa och känner mig ofräsch, tror jag ska hoppa i duschen och testa mitt nya schampo direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela