nilssonjennipher

* but it doesn't mean anything now that you're gone

Publicerad 2009-12-15 20:55:34 i VARDAG,

kom precis in från dagens promenad numero 2. visste inte exakt hur kallt det var ute innan jag gick, visste bara att det var pissigt kallt i alla fall. så jag drog på mig långkallingar, tjocksockar, dubbla tröjor, halsduk, mössa, dubbla vantar, täckbyxor & dunjacka & gick ut. hinner inte mer än ut genom dörren och ut i snön så har jag tappat känsel i mina tår, fingrar och halva ansiktet. lät dock inte detta stoppa mig, utan jag härdade ut i kylan i hela 30 minuter. när jag kom in nu kollade jag på termometern, fick en mindre chock - MINUS 19. så nu får jag känna mig lite duktig att jag rörde på döfläsket så pass länge i rejäl vinterkyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela