nilssonjennipher

* but now that you're here I just feel like I'm constantly dreaming

Publicerad 2009-12-03 09:57:45 i VARDAG,

GRATTIS TILL MIG SJÄLV! hihi, nu är jag ä-n-t-l-i-g-e-n 18 år! fatta hur länge jag har fått vänta, tycker nästan synd om mig själv. nu kan jag vara med på allt roligt som händer, och framförallt så får jag ju snart ta mitt alldeles egna KÖRKORT! inte allt för länge kvar nu till min uppkörning som sagt var, skulle vara så grymt skönt att klara det på första försöket. måste kanske börja läsa lite teori snart så jag inte är ute i sista stund precis som vanligt.

eftersom det är min b-day idag och mamma och pappa jobbar hela dagen är det jag själv som fått i uppdrag att fixa en tårta till ikväll. ska ta och städa upp och göra fint här i huset också, dammsuga och så. sen ska jag och handla ingridienser till min tårta och sätta igång med baket. funderar på att göra en smet moccarutor också, men det får vi se senare idag om jag har ork till. ikväll kommer min "stora" släkt hit och fikar.

fick mina presenter imorse av mamma, pappa och syrran. fick min älskade can-canparfym av emelie, och av mami och papi fick jag en ny plattång, & en rejäl summa pengar till min nya hårförlängning! och inte att glömma - BILEN! och nya vinterdäck till den, och nya fälgar. ja, ni bara måste ju hålla med om att jag har världens bästa familj. TACK så mycket för alla presenter! ♥


Kommentarer

Postat av: evin

Publicerad 2009-12-03 15:07:47

Grattis:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela