nilssonjennipher

* can't breath, can't sleep

Publicerad 2009-12-11 09:10:20 i VARDAG,




fan vilken mysig start jag har fått på morgon, har varit i kyrkan med fanny & sett på låg-och mellanstadiets luciatåg. även fast jag inte är något större barn-fan så kan man ju inte rå för att sitta där & bli lite halvrörd. för hur gulligt är det inte när dom sjunger "tänd ett ljus" typ? svingulligt faktiskt. skulle kunna tänka mig att ha barn om man kunde hoppa över småbarnstiden. fick bli irriterad när det var flera småungar som satt & grinade och störde tåget. nä, men hade man kunnat spola fram tiden tills ungen är typ 5-6 år hade jag nog kunnat tänka mig några stycken, tro det eller ej.

har varit vaken sen kvart över sju, har sett julkalendern innan jag gick. nu börjar jag bli lite småhungrig, ska gå och ta mig lite frukost & sen koka mig nytt kaffe. sen kan man ju undra vad jag ska fördriva hela den här dagen med...?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-11 13:29:20

går inte du bf? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela