nilssonjennipher

* do you come here much? I've gotta see your face some more

Publicerad 2009-12-26 17:26:05 i VARDAG,

ja herregud, nog är det tur att det bara är jul en gång om året alltså. har just kommit ut ur duschen, ska precis börja göra mig klar för kväll nummer 4 denna vecka. är ju helt sjukt! fast detta är ju sista gången innan nyår, & sen har jag planerat in en vit månad i januari. min lever kan inte må bra just nu alltså...

julafton var för övrigt den bästa på väldigt många år, kanske beror på att jag hade lite alkohol i kroppen, men ändå. fick mest pengar & presentkort eftersom jag inte hade önskat mig något annat. och vad är väl bättre att få än pengar egentligen?

igår så började vi (jag, amanda, heidi, sandra a & sandra j) förfesta hemma hos sandra a. satt och jyrade & pratade en massa skit, precis som våra förfester alltid ser ut. sen bar det av till hotellet, och för första gången minns jag nästan allt! guldstjärna till mig. & inte ens mycket pengar hade jag slösat, så jag tycker jag har varit riktigt duktig flicka!

tänk skulle jag dra på mig lite kläder & börja fixa mig så jag kanske får lite festsug i kroppen ändå? bjuder på bästa festlåten just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela