nilssonjennipher

* do you remeber all of the times we had? let's bring it back

Publicerad 2009-12-27 15:56:42 i PARTY,

velade fram & tillbaka igår om jag skulle dricka med töretjejerna eller åka till kalix och ha filmmys med sandra och heidi. lutade länge åt att bara slöa utan någon alkohol, men hade varken skjuts till eller från kalix så det blev ju lite svårt. så ja, det blev alltså att dricka i alla fall. for till fanny där jag, anniken och amanda fixade oss och tog oss lite att dricka. gick riktigt segt för mig att komma igång, men när jag väl började bli full så gick det som på räls. sen for vi vidare till sunk & blev kvar där tills vi for ner på törepuben. var faktiskt riktigt roligt där, tro det eller ej! hann med att dansa med både pappa & mamma, hahaha. klart godkänd kväll, hade förmodligen ångrat om jag inte hade farit.

här kommer nu en bildbomb med alla bilder från i tisdags (snott av sandra), juldagen & lite från igårkväll.


  

  
  


  
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela