nilssonjennipher

* we don't celebrate sundays anymore

Publicerad 2009-12-06 19:09:11 i VARDAG,

FÖRLÅÅÅÅT för dålig uppdatering både igår och idag. men igår var jag sängliggandes absolut hela dagen, var så inni helvetes bakis så jag trodde seriöst jag skulle dö några gånger. framåt kvällen började jag bli mänsklig igen, men hjärnan var inte riktigt med mig så kunde inte formulera några meningar alls. & idag har jag varit i stallet sen halv 8 imorse. har ju varit med på klubbtävlingarna med gastus, & han skötte sig utmärkt. var en "clear round" jag red, det vill säga att om jag tog mig runt banan utan fel så skulle vi få en prisrosett. och det lyckades vi med! så nu har jag fått min första rosett på typ.. 6 år?

nåja, tror väl säkert att ni vill veta om hur fredagskvällen såg ut, inte sant? började ju som sagt var hemma hos mig med middag, presentutdelning & en massa alkohol. alla var på riktigt bra partyhumör, så när vi skulle börja fara mot kalix var alla mer eller mindre dyng. kom på B4 typ.. 11? ja, nåt sånt i alla fall. jag & jenny fick direkt veta att våran älskade CALLE ♥ hade gått vidare i idol (kan kanske bero på att vi skickade typ 15 röster var på honom) så då kände vi lite såhär:


(sen kan man ju undra om jag blev gravid under kvällens gång...?)


ja, därefter fortsatte festen i hårt tempo, när B4 stängde for vi på lilla. och tro det eller ej, det var riktigt kul där! där passade jag på att skämma ut mig lite, fast det verkade jag inte bry mig om. hade tanken "vem bryr sig, man fyller ju bara 18 en gång i livet" som motto, så jag gjorde lite som jag ville. hur som helst, hade en förbannat GRYM 18årsfest. sen hade kvällen förstås kunnat sluta liiite bättre, om jag hade skippat mina 1, 2 eller kanske till och med 3 sista öl. meeeeen... whatevvahs ändå. här är lite mer sköna bilder, och ni vet förmodligen vars ni kan hitta resten? juste, fejjan.


 
  

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-12-06 20:51:23

sv: kul att du vill vara med :)



allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela