nilssonjennipher

* gravity is letting go of me tonight

Publicerad 2009-12-12 11:14:16 i VARDAG,


 

ÄNTLIGEN LÖRDAG!
nu hoppas jag att dagen går snabbt så det blir kväll någon gång. planerna är väldigt suddiga just nu, jag & amanda letar desperat efter ett ställe att förfesta på. två personer känns ju lite väl lugnt kanske. det enda alternativet just nu är att dricka hemma hos mig/henne och åka in med 21.30-bussen till kalix, och gå ner på bowlingen där både fannys pappas företag & jens pappas företag har firmafest. kan ju faktiskt bli riktigt kul. men sen då, när bowlingen stänger typ 11? vars tusan ska vi ta vägen då? inte direkt så att man går ut så tidigt. någon som ska ha/vet av en förfest jag, amanda & fanny kan komma till - hör gärna av er. annars tror & hoppas jag på riktigt KANON kväll. har fortfarande lite klädproblem, måste se till att lösa det under eftermiddagen.

ska klä på mig stallkläderna nu & åka iväg och fördriva några timmar där! hörs sen.

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-12-13 12:16:34

Hej! :D

allt bra idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela