nilssonjennipher

* I don't wanna turn back the time, I don't wanna follow the line

Publicerad 2009-12-01 21:58:47 i HOCKEY,

tänk att man kan bli så uppspelt och förbannad efter en hockeyförlust? som man inte ens själv spelar! det är ju sjukt, jag riktigt kokar. ju mer jag tänker på det, desto argare blir jag. att man kan tappa en 2-1 ledning till 4-2 förlust inom loppet av två minuter är SKIT. att man dessutom släpper in ena målet när man spelar PP är ännu mera skit! och att förlora mot färjestad är mest skit av allt! (no offence JS) men alltså, åh vad jag hatar hockey vissa gånger. ska sluta se. eller, nä det ska jag inte alls. men less är jag!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-12-01 22:47:06

saknar dig med snuppan! ja jag kommer ju den 21, då får du gå ut med oss ;) hihi. så sanrt syns vi :D då ska vi härja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela