nilssonjennipher

* I had it coming 'cause of my lies

Publicerad 2009-12-03 17:24:24 i VARDAG,

har varit riktigt duktig idag, verkar ha blivit vuxen under natten (he-he). har dammsugit & skurat hela huset, plockat undan på diskbänken, handlat & bakat två tårtor! inte illa, inte illa. fick ett mindre frispel då jag skulle göra min andra tårta dock. hade köpt marängbottnar, och var tror ni har hänt med dom? JO, dom ligger där i förpackningen i tusen miljarders bitar. fyfan hur arg jag hann bli! fick sen lägga ett puzzel för att lappa ihop skiten, och det var ju ett lindrigare evighetsarbete vill jag lova. nåja, jag fick till det och sen blev båda tårtorna riktigt snygga! nu måste jag börja sminka mig så jag är klar i tid tills mina gäster dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela