nilssonjennipher

* I left my head and my heart on the dancefloor

Publicerad 2009-12-02 10:55:41 i VARDAG,

idag är det 2:a december, vilket betyder att jag fyller år IMORGON! fan vad kul det känns. är första gången på väldigt många är jag faktiskt längtar efter att fylla år. sen längtar jag till på fredag också! för då blir det fest, ska bli grymt kul. blir ingen utgång på lördag dock, eftersom det är klubbtävlingar i stallet på söndag, som jag ska vara med på. och dom börjar klockan 10, så känns inte direkt som att jag hade varit i fin form så tidigt. skulle typ lägga en pizza på gastus, he-he. nä, ingen utgång nu i helgen som sagt. sparar mig till lucia istället, tror det kommer vara mer folk ut då så blir säkert svinkul.

idag ska jag, fanny, heidi & amanda till luleå. men jag följer endast med som smakråd till dom andra, med undantag för eventuella julklappsköp. måste försöka hitta nåt till mamma & pappa iallafall, och till syrran. ser att klockan har sprungit iväg, nu måste jag in i duschen så jag hinner bli klar i tid. hörs sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela